הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב דירות יוקרה 

בבית יוקרתי נצפה בוודאי לפגוש נברשות ענק שתלויות בסלון, כלים סניטריים משובחים בחדרי האמבטיה וריצוף יקר שמשווה לבית מראה של ארמון קטן. מאידך, עיצוב דירות יוקרה הוא למעשה הרבה יותר ממה שנוטים לחשוב, וניתן להגיע לרמות עיצוב שונות מבלי להפריז ולעשות את הכול בטוב טעם ובהתאם לרצון של הדיירים. שלומית אלוני מעצבת  דירות יוקרה כבר שנים רבות והיא מכירה מגוון של אפשרויות שניתן לנקוט בהם על מנת להפוך דירה רגילה ליוקרתית ומעוצבת.

עיצוב דירות יוקרה – מה הולך היום

דירת יוקרה בעבר הייתה בדרך כלל מאוד גדולה וכללה מספר רב של חללים מרווחים. היות ושיטת המגורים לא דיברה על שום סוג של ייעול אז ננקט קו בזבזני למדי שלא תרם יותר מידי למראה הכללי. עיצוב דירות יוקרה, כיום, יכול להתקיים גם כאשר מדובר על דירות קטנות ובינוניות כאשר היוקרה תבוא לידי ביטוי באלמנטים שונים שהופכים ביחד לתמונה אחת שלמה:

  • בחירה מתוחכמת היא סוד גלוי של מעצבי פנים. רק ניסיון רב בתחום יביא לבחירה במספר הנכון של פריטים מעוצבים.
  • נוחות ואיכות חיים הם לא מילה גסה ומהווים חלק נכבד מהמאפיינים של דירת יוקרה: רצפה עם חימום אוטומטי, מערכת של תריסים חשמליים בכל הבית, עיצוב של הפרוזדורים ועוד.
  • שילוב מקצועי של כלל הגורמים יביא להתקיימות כל התנאים ומגורים בסביבה אסתטית, נוחה ובעלות סגנון בולט.

 

עיצוב דירות יוקרה

מתי נפנה למעצב פנים

עיצוב הבית הוא למעשה גם שיפור של כל מה שכבר נמצא בו. אין זה משנה אם הדירה כבר עוצבה בעברה, תמיד ניתן לשפר או לרענן את המראה ולהוסיף כך שהמצב ישתפר ללא הכר. התאמה של צבעים ושינוי שהטקסטורות הוא לא פעולה מסובכת מידי, אך מוטב להפקיד אותה בידיו של מעצב פנים מומחה.

עיצוב יכול להיות גם כתוצאה משינוי במבנה הדיירים בבית. הגעת ילד חדש, עזיבת הילדים או אפילו הכרות רומנטית. אפשר לפנות לעיצוב של הדירה בכל שלב ולא חייבים לעשות זאת רק כאשר הבית חדש או אינו מאוכלס כלל. פניה אל מעצב יכולה גם להעלות את ערכו של הבית במידה ותרצו למכור או להשכיר אותו.

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן