הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב פנים בתים 

כל מעצב פנים מביא אתו את התפיסה האישית שלו שמאפיינת את העבודה שלו ומייצגת את הקו האמנותי שבו הוא נוקט. עיצוב פנים בתים משלב גורמים שונים שקשורים באופי של המעצב, רמת הביצוע שלו והיעדים של מזמין העבודה וכל אלמנט עיצובי הוא בעל פוטנציאל לשיפור או פגיעה במצב הקיים. על כן, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים בנושא זה. ניתן לפנות אל שלומית אלוני, מעצבת פנים בעלת ניסיון רב שנים במגוון סגנונות תוך מציאה של פתרונות עיצוביים ופרקטיים שונים.

עיצוב פנים בתים – מה זה אומר

לעיתים עיצוב הבית יהיה תוך יצירת קשר עם גורמים נוספים כמו האדריכל למשל. חשוב שיהיה תיאום בין הגורמים השונים על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת בשטח:

  • עיצוב פנים בתים אמור להביא ליצירה של מראה שלם ופונקציונאלי אך עם זאת ייחודי לכל חלל ברחבי הבית.
  • אין מה להשוות בין חלל המטבח לחדרי האמבטיה וכל אחד מהם יזדקק לטיפול עיצובי משלו. כאשר אתם פונים למעצב, חשוב לברר מה ההתמחות שלו ולהעיף מבט בתיק העבודות שלו. בסופו של דבר אתם חיים בבית הזה ולא הוא.
  • שיתוף פעולה עם ספקים איכותיים ואמינים יביא להשגה של מוצרים וחומרי גלם ברמה גבוהה ואיכותית.
  • ההשכלה של מעצב הפנים היא רלוונטית לנושא וכדאי לברר מה הוא הרקע הלימודי שלו.
  • לא תמיד חייבים להשקיע סכומי כסף גדולים בעיצוב של הבית מחדש, עיצוב יכול להתבצע גם על ידי שינויים קטנים אך מורגשים בחללים שונים בבית.

 

עיצוב פנים בתים

להתאים את המטבח לצרכים שלכם

אמנם כל חלל אמור לקבל יחס הולם אך חדר המטבח הוא חשוב במיוחד ויש להשקיע מחשבה רבה במיקום של מכשירי החשמל, שולחן האוכל ועוד דברים רבים. נושא התאורה הוא בעל חשיבות גם כן ומומלץ להתייעץ עם מעצב שיספק לכם טיפים לבחירה נכונה.

למעשה, כל דירה היא ברת עיצוב וגם אם מדובר על דירת קטנה מאוד עדיין ניתן לשפר מאוד את המראה שלה. שימוש בצבעים שונים, חפצי נוי, בדים ותאורה מתאימה תיצור מראית עין של דירה גדולה ומרווחת יותר ותשפר את רמת החיים של הדיירים.

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן