תפתחו את הראש ותגלו דברים מופלאים

עיצוב הוא הדרך לראות את היופי שביצירה

אודותיי

מעצבת פנים מומלצת בצפון – שלומית אלוני

במה שונה אזור הצפון משאר האזורים ברחבי הארץ? בסופו של דבר מדובר על שטח לא גדול במיוחד שבתחומו מתגוררים מאות אלפי אנשים ורבים מהם חיים את חייהם בשלווה, הולכים לעבודה ונהנים מהחיים. מעצבת פנים מומלצת בצפון תיכנס לתפקיד כאשר מי מתושבי האזור יחליט שהוא מעוניין לבצע עיצוב מחדש של הבית שלו או בקניית דירה חדשה. שלומית אלוני מתמחה בעיצוב בתים, דירות, משרדים וחנויות וניתן לפנות אליה בנושאים אלו.

 

מעצבת פנים מומלצת בצפון – לא רק בתים פרטיים

נהוג לחשוב שעיצוב פנים שמור רק לבתים פרטיים יוקרתיים או דירות שממוקמות בבניינים חדשים. למעשה, ניתן לעצב כל חלל גם אם הוא נמצא בבניין בן עשרות שנים. חדר המדרגות הוא רק החלק החיצוני אשר מוביל אל הדירה, ואין סוף לאפשרויות העיצוב שאפשר לבצע בדירה קטנה ולא חדשה:

  • פניה אל מעצבת פנים מומלצת בצפון תבטיח הקשבה לצרכים הייחודיים שלכם מבלי להתפשר על חומרי גלם, עבודה מקצועית וראיה לטווח רחוק.
  • ההתאמה המושלמת לאופי של הדיירים תלויה בעיקר בגישה פתוחה של מעצב הפנים. כדאי ליצור קשר עם מעצבת בעלת אופי אדיב וסבלני שלא תתעלם מהבקשות שלכם.
  • במקרים רבים ישנם חללים לא מנוצלים בבית שניתן בקלות להפוך אותם לשמישים. מעצבת פנים תבחין בהם מיד ותציע רעיונות חדשניים שיאפשרו לכם להרגיש הרבה יותר נוח בבית שלכם.
  • תאורה נכונה תביא ליצירת פינות יפות וקסומות בדירה וזאת מבלי להכביד על החלל. כל גוף תאורה הוא בעל השפעה שונה הן על העיצוב והן על הפונקציונליות.

אחריות מלאה על העבודה

בדרך כלל מעצבת מקצועית תעבוד בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע שונים כמו נגר, צבעי, אינסטלטור וחשמלאי. כל בעל מקצוע יהיה עליו לספק לכם אחריות על ביצוע העבודה שהוא עושה. כדאי לוודא שכל בעל מקצוע הוא גם אמין ומחזיק ברישיון (במידה וזה נדרש). אם למשל מגיע לעבודה חשמלאי לצורך התקנה של גופי תאורה, יש לבדוק שהוא בעל רישיון ומותר לו לעסוק בתחום.

לרוב, מדובר על בעלי מקצוע ברמה גבוהה שהמעצב מכיר זמן רב ויודע שהם לא יאכזבו ברמת הביצוע של העבודה.

 

 

 

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

פגישה ראשונית

פגישה לתיאום ציפיות וצרכים

שלב 2

תכנון והעלאת תכניות

שלב 3

אישור וחתימה על התכניות

שלב 4

בחירת ותיאום אנשי מקצוע, במידה והלקוח משפץ/משדרג.

מוצר מוגמר

בחירות של כלים סניטריים, ריצוף, תאורה ריהוט וכו' והום סטיילינג.

פגישה לתיאום ציפיות וצרכים

תכנון והעלאת תכניות

אישור וחתימה על התכניות

בחירת ותיאום אנשי מקצוע, במידה והלקוח משפץ/משדרג.

בחירות של כלים סניטריים, ריצוף, תאורה ריהוט וכו' והום סטיילינג.

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן