הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב מטבח קטן 

אין זה משנה אם מדובר על וילה מרווחת שמוקמת על שפת הים או דירת סטודנטים זעירה שנמצאת במרכזה של עיר סואנת. בכל אחד מהם יהיה חדר מטבח שבו יבשלו את האוכל, יכינו ארוחות וכמובן שישטפו את כל הכלים המלוכלכים בתום הארוחה. עיצוב מטבח קטן הוא מומחיות שכרוכה בניסיון רב וכדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שידע לנצל כל מטר בחלל זה. שלומית אלוני מבינה בעיצוב של חללים קטנים כגדולים ותשמח להפוך את המטבח הקטן שלכם למקום שכיף לבשל בו ונעים לאכול בו.

עיצוב מטבח קטן – איך עושים את זה

אמנם לא בכל מטבח נשתמש בסוגים רבים של מכשירי חשמל, ובסופו של דבר לכל אחד יש את הצרכים שלו שמתאימים לו. מצד שני תמיד יהיה במטבח מקרר, קומקום חשמלי, כיריים ועוד אביזרים טריוויאליים שנחוצים לכל אחד. עיצוב מטבח קטן בצורה נכונה יביא לניצול נכון של השטח וזאת מבלי להתפשר על הנוחות של הכנת האוכל או המראה בכללי:

  • בחירת אביזרי חשמל מתאימים יכולה להביא לחיסכון במקום. אין זה משנה אם אתם משפחה קטנה או גדולה, רכישת מקרר בינוני תוכל לענות על דרישותיכם היומיומיות וכמובן, הוא יתפוס הרבה פחות מקום במטבח שלכם.
  • שימוש בצבעים רגועים יסייע לכם להרגיש שהמטבח גדול ומרווח יותר ממה שהוא באמת. ניתן גם לעשות שימוש במראות אך יש לעשות זאת במשורה ומבלי להגזים.
  • ישנם רהיטים פרקטיים מאוד שאפשר לקפל או להקטין אותם על פי הצורך. הרי לא בכל ערב אתם עורכים סעודה לעשרה משתתפים. שולחנות נפתחים או כיסאות מתקפלים יכולים לסייע מאוד בשמירה על מקום.

 

עיצוב מטבח קטן

דואגים לתאורה מתאימה

כאשר אנו אוכלים או מבשלים, ההנאה מהתהליך תהיה הרבה יותר שלמה במידה ונבחר בגופי תאורה חזקים שיפיצו אור נעים שנוח לעבוד אתו. בחירה בגופי תאורה מתאימים היא אמנות של ממש וישנן אופציות רבות החל מגופי תאורה תלויים ועד לתאורה סמויה שנמצאת בתוך הקיר. כדאי להתייעץ עם מעצבת פנים שמתמחה בתחום.

 

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן