הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב פנים דירות 

שיפוץ או עיצוב מחדש של הבית שלכם יעמיד אתכם בדרך כלל במצב לא טבעי שבו יהיה עליכם לאתר את המעצב המתאים והאיכותי ביותר בזמן קצר יחסית. עיצוב פנים דירות מביא איתו התלבטויות רבות ושאלות שונות שקשורות לפינוקים שתמיד חלמתם עליהם אל מול הצרכים השגרתיים שאתם זקוקים להם בכל יום. שלומית אלוני תשמח לעמוד לשירותכם ולעניין אתכם בשלל הרעיונות העיצוביים שהיא מביאה אתה.

 

עיצוב פנים דירות – במגבלות התקציב

אופי הבית שלכם הוא נגזרת של הריהוט, החפצים וגם התאורה שבחרתם לו. עיצוב פנים דירות יאפשר שינוי מהותי של חללי הבית וזאת מבלי להיכנס להוצאות גבוהות מידי:

  • אמנם ניתן לחסוך כסף בנושאים מסוימים שקשורים לעיצוב, אך אין כל דרך לבצע זאת מבלי לשכור את שירותיו של מעצב פנים מקצועי.
  • השיפוצניק הוא בסך הכול המבצע של הפרויקט והוא זקוק לתכנית והדרכה של מה שאמור להיות מוקם בבית. מעצב הפנים יספק לשיפוצניק את השרטוט כולל המידות המדויקות וכך שלא תתרחשנה כל טעות.
  • מומלץ לבחור במעצב שרכש את ההשכלה שלו במוסד ידוע ומוכר. ידע מקיף בעיצוב ובתהליכי בניה שונים יסייע מאוד להתקדמות מהירה של הליך העיצוב.
  • אין כל צורך להתפתות לעסקאות מהירות שלא בדקתם אותן לעומק. אם מדובר על הצעת מחיר נמוכה באופן מחשיד אז כדאי לפנות למעצב אחר שכן אתם עלולים שלא להיות שבעי רצון מהתוצאה.
  • בכל מקרה יש לברר מה כולל המחיר ולהשוות אותו להצעות מחיר נוספות שתקבלו.

‏‏עיצוב פנים דירות

כימיה זה כל העניין

כאשר אתם פוגשים בעל מקצוע, אחד הדברים הראשונים שיש לשים אליו לב היא רמת הכימיה שנוצרת ביניכם. אם השיחה לא קולחת והרגשתם שלא בנוח בנוכחות המעצב, כדאי להמשיך ולחפש בעל מקצוע מתאים יותר. ישנה חשיבות גדולה לתחושה שלכם כאשר אתם מדברים עם מעצב פנים, אתם אמורים להיות מסוגלים לשתף אותו בחלומות שלכם ומן הסתם לבלות שעות רבות ביחד. על כן, לא כדאי להתפשר על האופי של המעצב וחשוב לגבש דעה נחרצת לאחר פגישה  ולהחליט אם מתאים לכם להמשיך.

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן