הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב פנים יוקרתי 

החלום על דירת יוקרה הוא חלק בלתי נפרד מחייהם של ישראלים רבים. רבים היו מעוניינים להפוך את מקום המגורים שלהם ליותר מעוצב ולעבור לחיים בסטנדרט יותר גבוה. עיצוב פנים יוקרתי ניתן לביצוע על ידי פניה לגורם עיצובי בעל ניסיון בתחום זה. שלומית אלוני היא דוגמא למעצבת פנים שמסוגלת להפוך את הדירה שלכם לבעלת מראה יוקרתי ומעוצב. אמנם במקרים רבים קיים פער גדול בין היכולת הכספית שלכם למראה שאותו אתם מבקשים ליצור, אך ניתן להתגבר על כך אם פונים למקום הנכון.

עיצוב פנים יוקרתי – במה צריך להתחשב

כאמור, מסגרת התקציב היא בעלת השפעה ישירה על התוצאות שיושגו במהלך עיצוב הדירה. חומרי הגלם עשויים להיות יקרים יותר וכניסה לפרויקט דירות כזה לא תמיד עומד בקריטריונים שלכם.

  • עיצוב פנים יוקרתי יכול להתקיים במחירים אטרקטיביים כך שהדירה שלכם תהפוך ליוקרתית גם אם היא לא הוגדרה כך מראש.
  • יש לפנות אל מעצב מוביל שידע כיצד לבחור בפריטים הנכונים וימקסם את השטח שקיים בדירה. המעצב יתכנן את העיצוב כך שהוא ישדרג מאוד את המראה שלה, והוא תרגיש ותראה כמו דירת יוקרה.
  • סקירה של החללים והבנה נכונה של נתוני הפתיחה יביאו לתכנונה של האסטרטגיה העיצובית שתעשה שימוש בשטח שקיים ותתאים לו מבחינה פרקטית ועיצובית.
  • כך ניתן לייצר תחושה של מרחבים גדולים יותר ממה שקיים. שימוש בחומרי גלם בהירים ועיצוב של קווים נקיים וקלאסיים, אגב סידור הרהיטים בצורה נכונה יביאו לתוצאות מרשימות.

עיצוב פנים יוקרתי

 

מה עוד ניתן לעשות בעניין העיצוב

על מנת להשלים את המשימה, ניתן לבצע גם החלפה של הדלתות בבית ולהשתמש במחיצות שונות לבניה נכונה של החללים השונים. נקיטה באמצעים הללו ישפרו מאוד את המצב והבית יראה מרשים בהרבה.

לא חייבים להשקיע בחומרי גלם מקוריים שיהיו יקרים מן הסתם וניתן, אם זה מתבקש, לעשות שימוש בחומרים דמוי המקור שנראים בדיוק כמו הדבר האמתי אך עולים מן הסתם פחות כסף. אם ידכם אינה משגת, ניתן להתפשר על חלק מהחומרים ולהשיג תוצאה זהה בהרבה פחות כסף. בכל מקרה, רק פניה למעצב פנים תביא למינון המתאים ולשילוב נכון של החפצים בבית.

 

.

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן