הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב פנים מודרני 

עיצוב פנים מודרני נחשב לאופנתי מאוד בשנים האחרונות והוא מתבטא בדרך כלל בצבעים קרים ונעימים, קווים ישרים ועיצוב מינימליסטי שמבוסס על האמרה המוכרת "פחות זה בעצם יותר". אנשים רבים יראו בעיצוב מודרני עקבות של הייטק שכן הוא יציע בדרך כלל סוג של איפוק ואפילו חיסכון מוגבר בחפצים. שימוש בזכוכית, נירוסטה וחומרים נוספים שנחשבים קרים הוא רווח מאוד. אם אתם מעוניינים לשלב סגנון זה בבית שלכם, ניתן לפנות אל שלומית אלוני שעוסקת בעיצוב פנים כבר שנים רבות.

עיצוב פנים מודרני – למי זה מתאים

היות שמדובר על קווים נקיים וקרים, לא כל אחד יתחבר לסוג זה של עיצוב. עיצוב פנים מודרני מתאים לאנשים שאוהבים לשמור על בית מסודר למדי, ללא חפצים מיותרים שנמצאים בכל פינה:

  • לרוב, החפצים יהיו מאוחסנים באופן מסודר בארונות או על גבי מדפים שישלימו את אווירת הארגון.
  • שימוש בגוונים קרים ומרגיעים יביאו לאווירה נינוחה של הדיירים. כדאי כמובן לערוך תיאום ציפיות ולא לכפות את העיצוב על מי שזה לא מתאים לו.
  • אם ישנם בבית חדרי ילדים, ניתן לעצב גם אותם בסגנון מודרני, ישנם רהיטים אשר מותאמים לילדים וישנה קשת של אפשרויות, שולחנות כתיבה, מיטות ואביזרים שונים שאפשר לשלב בחדר שלהם.
  • המראה הנקי של עיצוב מודרני יקל על ההתנהלות בבית ויתרום לסדר וניקיון.

עיצוב פנים מודרני

לא רק הרהיטים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעיצוב של דירה או חנות הוא הרהיטים שיוצבו בכל פינה. מאידך, העיצוב כולל רבדים רבים וניתן לטפל גם במרצפות, קירוי, טפטים מסוגים שונים ווילונות ועוד דברים רבים. כל גורם יכול להוסיף או לגרוע מהמראה של הדירה וכדאי לפנות לבעל מקצוע מיומן שיחסוך לכם את ההתחבטויות בנושא זה.

אכן, מדובר על הוצאה כספית שעשויה להיות גם גדולה. מצד שני, בדרך כלל מדובר על הוצאה חד פעמית שתהפוך את הדירה להרבה יותר מושכת ומזמינה. למעשה, אנו מעצבים את הבית לא רק עבור עצמנו אלא גם למען האנשים אשר טורחים לבקר אותנו. חשוב לבחור בחומרי גלם ברמה גבוהה ולא להתפשר על רהיטים שלא יחזיקו מעמד זמן רב.

 

 

 

 

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן