הכל מתחיל ברעיון קטן

שהופך לתוצר גדול

עיצוב בתים קטנים 

תחום עיצוב הפנים של בתים קטנים הוא אחד הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, ומעצבי הפנים שמבינים בתחום הפכו למבוקשים מאוד. עיצוב בתים קטנים יכול להפוך כל דירה לנוחה ואטרקטיבית מאוד כך שאפשר יהיה לייעד אותה לכל מטרה, מגורים או השכרה. שלומית אלוני מתמחה בתחום העיצוב של דירות ובתים קטנים ומביאה אתה ניסיון רב שנים בכל מה שנוגע נושא חלוקת חלל נכונה, בחירה באלמנטים עיצוביים נכונים ועוד.

 

עיצוב בתים קטנים – על מה כדאי להקפיד ומה ניתן לעשות

כיום, ישנן מגמות שונות בתחום העיצוב כמו למשל חיבור של המטבח לסלון ושאר החללים ועל ידי כך יצירה של שינוי גדול במיקומים של החלל בבית. ההתייחסות אל הדירה כאל מעין מעטפת כאשר המעצב מסיר את כלל המחיצות הפנימיות, היא אחת מצורות החשיבה העיצובית המקובלות כיום. על כל פנים, אלה כמה דברים שכדאי לדעת על העיצוב:

  • עיצוב בתים קטנים יכול לכלול חיבור של החללים השונים שיביא לחדירת אור טבעי מבחוץ. הניצול של תנאי התאורה הטבעית הוא בחינם ומגיע אלינו באמצעות הטבע בכבודו ובעצמו.
  • שילוב של ויטרינה גדולה ירחיב את הבית ויאפשר לדיירים ליהנות מן הנוף שנשקף מהדירה.
  • כדאי לפנות למספר בעלי מקצוע בתחום ולראות מה כל אחד מהם מציע לכם. ייתכן שלא כל הצעה תמצא חן בעיניכם אך עדיף לבדוק את כלל האפשרויות.
  • חללים קטנים ונפרדים הם בזבוז של מקום ורצוי לאחד אותם. ניתן לחבר בין האמבטיה, השירותים וגם חדר הכביסה. אם ישנה מרפסת שירות אז ניתן לשלב גם אותה.

ומה לגבי הכניסה

כדאי להקפיד שהכניסה לבית תהיה כמה שיותר מעוצבת, מרווחת ומוארת. אפשר להציב מראה עגולה ולשלב אותה עם גופי תאורה נמוכים, פעולה זו תעניק לחלל הכניסה מראה חמים ומזמין.

בחירה של צבע מתאים הוא קריטי ומשמעותי. הצבע מעניק סוג של אשליה והופך את החללים לעמוקים יותר או פחות על פי הבחירה. עיצוב של צבע הוא פשוט למדי ואינו כרוך בהשקעה כספית גדולה מידי. מומלץ שלא לעשות שימוש רק בצבע הלבן ולתת מקום גם לצבעים אחרים שיכולים לתרום לאווירה מרגיעה ומרווחת.

 

 

דברים גדולים מורכבים מהפרטים הקטנים

היופי טמון בסגנון, השאירו פרטים ויחד נמצא את הסגנון שלכם

שרותים נוספים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל
דילוג לתוכן